Kan ik mijn producten ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met infoglaez@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Heb ik garantie op mijn producten?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Onze glazen zijn volledig handegblazen waardoor er toch soms schoonheidsfoutjes kunnen ontstaan in het productieproces. Of kan het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via de contact us pagina